/Files/images/2024/Stream/изображение_viber_2024-03-01_12-55-48-888.jpg

практичний психолог

Катерина Сергіївна Бондар

Має повну вищу освіту.

Закінчила у 2010 році Житомирський державний університет імені Івана Франка. Соціально-психологічний факультет. Спеціальність "Практична психологія. Соціальна педагогіка".

Стаж роботи - 13,5 років.

За результатами атестації 2024 р, присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії».

Графік консультацій

ВІВТОРОК

15:00 - 17:00 - консультації для батьків

П'ЯТНИЦЯ

08:15 - 09:00 - консультації для батьків


У своїй діяльності практичний психолог керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України «Про освіту», Концепцією Нової української школи, Законом України «Про дошкільну освіту», Етичним кодексом практичного психолога, Положенням про психологічну службу системи освіти України, Професійним стандартом "Практичний психолог закладу освіти".

Практичний психолог у закладі дошкільної освіти здійснює професійну діяльність за такими трудовими функціями:

Здійснення психологічної діагностики. Її метою є виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі. З дітьми вона буває групова (згідно плану роботи психолога) та індивідуальна (на запит батьків).Також проводиться діагностична робота з педагогічним колективом та батьками (за запитом).

Надання психологічної допомоги за запитом та/або відповідно до виявленої потреби в такій допомозі.

Співпраця з педагогічними (науково-педагогічними) працівниками щодо організації ефективної освітньої діяльності та співучасть у створенні, підтримці та розвитку психологічно безпечного освітнього середовища в закладі освіти. Її метою є підвищення рівня психологічної компетентності та грамотності як педагогічних працівників закладу так і батьків вихованців. Можуть бути за планом психолога (групові) та індивідуальні (за запитом) - спрямовані на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу.

Здійснення психологічної профілактики. Своєчасне попередження порушень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, сприяння повноцінному психічному та особистісному розвитку дитини. Також робота проводиться з батьками та педагогічними працівниками.

Здійснення психологічної просвіти. Метою є підвищення психологічної культури, соціальної компетентності серед батьків та вихователів. Методами психологічної просвіти є: виступи психолога на батьківських зборах та педрадах, розробка та розповсюдження інформаційних буклетів.

Здійснення власного професійного розвитку та самоосвіта.

Здійснення організаційно-методичної діяльності під час виконання трудових функцій. Вона є базою для інших напрямів роботи. Зокрема це підготовка діагностичного інструментарію, розробка та адаптація профілактичних і розвивальних програм для роботи із дітьми, розробка рекомендацій для батьків та вихователів, підбір матеріалів для психологічної просвіти, організація інформаційного куточка, підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах.


Тема над якою працюю "РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ЯК ОСНОВНИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ УСПІШНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ"

Завдання психологічної служби ЗДО у 2023-2024 навчальному році:

  • підвищити рівень психологічної культури учасників освітнього процесу;
  • формувати психологічну готовність до шкільного навчання;
  • допомога у вирішенні проблем адаптації дітей та дорослих;
  • профілактична робота з дітьми (за запитом);
  • психологічне забезпечення дітей короткотривалого перебування та їх батьків або законних представників;
  • надання першої психологічної допомоги в умовах карантину, воєнного стану.

За головними напрямками діяльності практичного психолога:

Діагностика:
  • визначення індивідуальних тенденцій інтелектуального і особистісного розвитку;
  • вивчення готовності до навчання в школі;
  • виявлення причин труднощів у навчанні, адаптації;
  • адаптації дорослих, емоційного та професійного вигорання.
Профілактика:
  • розвиток основних психічних процесів: пам"ять, мислення, увага, уява;
  • розвиток емоційно-вольової сфери;
  • підвищення пізнавальної активності;
  • профілактика емоційного вигорання дорослих;
  • напрацювання механізмів стресостійкості;
  • навчання технікам стабілізації.
Консультування учасників освітнього процесу:
  • індивідуальне (за запитом);
  • групове.
Просвіта педагогічних працівників та батьків:
  • консультації;
  • виступи на педрадах, нарадах, батьківських зборах;
  • заняття з елементами тренінгу;
  • анкетування (за запитом).
Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.