STREAM - ЛАБОРАТОРІЯ

ЯК НОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРЕДМЕТНО - РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗДО


Дослідницька діяльність для дитини - основа емпіричного пізнання довкілля, джерело знань і стимул для розвитку пізнавального інтересу. Малята залюбки спостерігають за ходом дослідів та самі приймають у них участь, вчаться висувати гіпотези і робити висновки, усвідомлюють причинно-наслідкові зв’язки в природі. Матеріалом для дослідження може бути все, що оточує і цікавить малят.

Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самостійно! Покажіть принцип, допомагайте, радьте, заохочуйте!

STREAM - лабораторія ЗДО «Перлинка»

/Files/images/2024/Stream/Рисунок6.png/Files/images/2024/Stream/Рисунок199.jpg

STREAM-обладнання

/Files/images/2024/Stream/Рисунок7.png/Files/images/2024/Stream/Рисунок2.jpg

Зона для проведення дослідів

/Files/images/2024/Stream/Рисунок8.png/Files/images/2024/Stream/Рисунок3.jpg

/Files/images/2024/Stream/Рисунок4.jpg/Files/images/2024/Stream/Рисунок5.jpg

ЗАВДАННЯ

STREAM - ЛАБОРАТОРІЇ:

  • розширення уявлень дітей про фізичні властивості довкілля: знайомство з різними властивостями речовин (твердість, боричність, м’якість, сипкість, в’язкість, плавучість, розчинність); знайомство з основними видами і характеристиками руху (швидкість, напрямок);
  • розвиток уявлень про основні фізичні явища (віддзеркалення, заломлення світла, магнітне тяжіння тощо);
  • розвиток уявлень дітей про деякі чинники середовища (світло, температура повітря та його мінливість; вода-перехід в різні стани: рідкий, твердий, газоподібний, їх відмінність один від одного; повітря - його тиск і сила; ґрунт - склад, вологість, сухість тощо);
  • розширення уявлень про використання людиною довкілля: сонце, земля, повітря, вода, рослини і тварини - для задоволення своїх потреб;
  • розширення знань дітей про значущість води і повітря в житті людини;
  • знайомство дітей з властивостями ґрунту, (входять до його складу пісок і глина;
  • формування досвіду виконання правил техніки безпеки при проведенні фізичних і хімічних експериментів;
  • розвиток емоційно-ціннісного ставлення до довкілля.

/Files/images/2024/Stream/Рисунок9.png

Дослід з водою

Вихователь: Гуцалова О.М.

/Files/images/2024/Stream/Рисунок10.png

Дослід з повітрям

Вихователь: Ромашкіна Г.О.

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.